BF 225 LU
Cena no 19662 €
KOMFORTS UN SNIEGUMS
Jaudīgie V6 Honda BF225 dzinēji ar 24 vārstiem un elektronisko daudzpunktu degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Atklājiet jaunu komforta līmeni jūras braucienam!
IEVĒROJAMĪBAS CIENĪGA JAUDA
Katram motoram ir pietiekama jauda un BF225 modelis ir aprīkots ar VTEC sistēmu. Tā garantē plūstošu darbību pie jebkuriem dzinēja apgriezieniem, labu paātrinājumu pie zemiem apgriezieniem un pie augstiem apgriezieniem papildus jaudu un spēku.
EKONOMISKS
Modeļi BF225 patērē līdz 50% mazāk degvielas kā parastie 2-taktu motori, un tas viss pateicoties Honda unikālajai elektroniskajai degvielas iesmidzināšanas sistēmai (PGM-FI), kas optimizē degvielas patēriņu. Tādā veidā maksimāli izmantojot katru degvielas pilienu.
PATĪKAMS BRAUCIENS
Šie motori ir divas reizes klusāki kā parastie 2-taktu motori. Tā kā mainīgā gaisa padeves sistēma regulē degkamerā ieplūstošā gaisa daudzumu un ātrumu, jūsu kuģošana pārtop par vieglu un patīkamu.
- Atbalsta NMEA 2000.
- Regulējama gaisa ieplūdes sistēma – nodrošina lielāku griezes momentu pie zemiem apgriezieniem
- Tiek pielietots lineārais gaisa attiecības sensors, kas nodrošina optimālu degvielas patēriņu (ECOmo).
- Elektroniska daudzpunktu degvielas iesmidzināšanas sistēma (PGM-FI).
- Motora bloka pamatnē novietotais spararats samazina vibrācijas līmeni.
- Tīra ūdens pieslēguma vieta skalošanai, lai palielinātu dzinēja kalpošanas laiku.
- 60 A līdzstrāvas izvads ir pietiekams visu klāja sistēmu barošanai.
- Iebūvēts degvielas / ūdens separators.
- Elektroniska eļļas līmeņa, dzesēšanas un pārāk augstu apgriezienu kontroles sistēma, lai garantētu drošu ekspluatāciju.
- V6 60° dzinēji, kas sniedz iespēju uzmontēt divus motorus, izmantojot minimālu transoma vietu.
Tehniskie dati | BF 225 LU | BF 225 XU | BF 225 XCU | BF 225 XXU |
---|---|---|---|---|
Vārstu skaits | VTEC 24 vārsti | |||
Motora tips | OHC, V - veida 60° | |||
Darba tilpums | 3471 cm³ | |||
Motora jauda | 225 Zs (165.5 kW) | |||
Maksimālais griezes moments | 5000 - 6000 apgr./min. | |||
Starteris | Elektriskais | |||
Aizdedzes sistēma | PGM-IG Elektroniska | |||
Degvielas padeves sistēma | PGM-FI elektr. iesmidzināšana | |||
Pārnesumu pārslēgšana | F - N - R | |||
Dzesēšanas sistēma | Ūdens | |||
Izplūdes gāzes izvads | Caur dzenskrūvi | |||
Pārnesums | 1.87 | |||
Vadība | Distances | |||
Motora izcelšanas veids | Elektrisks | |||
Dzenskrūve | Izvēles | |||
Dzenskrūves lāpstiņu skaits | 3 vai 4 | |||
Pretrotācija | + | |||
Lādēšanas strāva | 60 A | |||
Eļļas līmeņa kontrole | + | |||
Pārkaršanas brīdinājums | + | |||
Apgriezienu ierobežotājs | + | |||
Avārijas stop slēdzis | + | |||
Ūdens / degvielas atdalītājs | Iebūvets | |||
Transoma augstums | 508 mm | 635 mm | 762 mm | |
Platums | 625 mm | |||
Garums | 920 mm | |||
Augstums | 1670 mm | 1800 mm | 1925 mm | |
Pašsvars | 264 kg | 269 kg | 274 kg | |
Cena | 20 670 € | 19 662 € | 20 973 € |