Par Honda GXV dzinēju pamata diapazonu tiek uzskatīta plaša izmantojamība profesionālo zāliena pļaujmašīnu un pašgājēju pļaujmašīnu, zālienu traktoru, ielu tīrīšanas un citu, nedaudz vairāk kā ikdienišķu agregātu aprīkojumam un rūpnieciskam pielietojumam. Motora tips: 4-taktu OHV benzīna dzinējs ar vertikāli novietotu kloķvārpstu.
Četrtaktu, viencilindra,GXV klases dzinējs ar augšējo vārstu un vertikālu kloķvārpstas novietojumu. Dzesēšanas sistēma - piespiedu gaisa.
Četrtaktu, viencilindra, GXV klases dzinējs ar augšējo vārstu un vertikālu kloķvārpstas novietojumu. Dzesēšanas sistēma - piespiedu gaisa.
Četrtaktu, viencilindra, GXV klases dzinējs ar augšējo vārstu un vertikālu kloķvārpstas novietojumu. Dzesēšanas sistēma - piespiedu gaisa.
Četrtaktu, divcilindru, V-veida GXV klases dzinējs.ar augšējo sadales vārpstas un vertikālu kloķvārpstas novietojumu. Dzesēšanas sistēma - piespiedu gaisa.
Četrtaktu, divcilindru, V-veida GXV klases dzinējs.ar augšējo sadales vārpstas un vertikālu kloķvārpstas novietojumu. Dzesēšanas sistēma - piespiedu gaisa.
Četrtaktu, divcilindru, V-veida GXV klases dzinējs.ar augšējo sadales vārpstas un vertikālu kloķvārpstas novietojumu. Dzesēšanas sistēma - piespiedu gaisa.